När folk åker till samma platser..


Skidsemester i Branäs -09. J som smälter in i husväggen...



"Hörde" att Blondinbella (Ja, mamma, det är fortfarande svårt att förklara varför HON kan tjäna multum på sin blogg och JAG nada, haha!) skulle till Branäs. Får jag chansa på att det inte riktigt är ett ställe för henne, vill lova att danskarna och medelsvensson är rätt höginvaderade (förutom de i Gondol-liften då Håkan, eller hur?) där. Men man kan inte bo flådigare än vad vi gjort ;) hahaha...


 

(Klicka för större bilder)



Genomgång/fördelning av gruppen innan sista åket för dagen!


Vacker kväll..


Jag vilar stående på mina (Nikkis) skidor...


... medan andra väljer att vila liggande!


Jag går utbildning för att bli kreativ. Jag är här kreativ åt sysslolösa Hannah. Hoppa-hage med värmeljus som sten och tuschpennor som linjer i spåren.


Till sist: Samantha var nöjd över att få komma hem och soooova..


Kommentarer
Postat av: Joakim Kinander

Inte lätt att åka skidor när folk lägger ut grus i backen. Det är därför jag ligger ner på bilden. Så att alla vet. Peace gangsta Mika Busa

2009-02-12 @ 14:20:01
URL: http://www.frolundaindians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0