Frukost + Träning



Har lite go träningsvärk efter gympasset igår. Ska dit om en timma och köra igenom samma pass igen, fast lite mer mage denna gång.

Såg en lustig grej när jag tittade ut förrut. Stod 2 lastbilar från Regementet nedanför fönstret med 2 värnpliktiga i varje lastbil. Killen i den bakersta lastbilen kom fram till chauffören i den första, varav chauffören tar frem en Brio-påse och börjar MATA killen med Brio-godis. What?

Är det en ny IT-grej? Att mata de man bjuder. Han fick Brios i näven senare, men jag kunde inte låta bli att skratta. Det såg så roligt ut! 

Angående min hälsovecka så får jag köpa och äta godis idag. Frågan är om jag vill. Eller ska jag vänta tills imorgon när Jocke kommer hem? Får jag ta en liten bit idag, och en liten bit imorgon? Vi får se hur suget är efter träningen.
Hoppas att någon avbokar sitt Yoga-pass imorgon, för jag står på köplats 1.

Träna träna, varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul!

Fick feedback på ett Case med uppgifter idag, och en uppgift gjorde jag så bra att han tog med den i sin sammanfattning till alla. Tänkte, fasiken har inte jag skrivit detta svaret?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0