Åmål

Jag och J var i Åmål i helgen. Vet inte varför egentligen, eftersom vi åker hem nästa helg. Halmstad-trötta maybe?
Vi spelade V75 ocgh hoppades på miljoner, nada. Krattade och rensade mammas rabatter, hon blev glad, hoppas jag. Njöt en öl och en cider på gräsmattan i solen. Kastade kottar åt Samantha. Hundvakt åt Samantha. Milla och jag tog en promenad med Samantha. Och för att fylla på med förlorad energi åt vi pizza.

Någon som har förvånat mig i helgen var Samantha. Det skulle lekas Non-stop, och fick hon inte sova i min säng lade hon sig i skinnfåtöljen eller mammas säng. Så jag hoppas du bytte lakan mamma, glömde säga det. Tydligen stängde jag inte dörren in till ert sovrum, och Samantha bangar inte en sängplats. Helst med täcke och kudde. Men hon är fortfarande den vackraste hunden.

image642
Här var det tänkt att det skulle ligga en fin bild på Samantha, men hittade ingen. Blev en nödlösning helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA, FN....DU VEEET JU ATT HUNDEN INTE FÅR VARA I VÅRT SOVRUM!!!!!!!!
FÖRRESTEN SÅ HADE JAG BÄDDAT RENT PÅ FREDAG MORGON.
(det var kanske fler än Samantha som slaggade i våra sängar eller?för att kolla på TV)
Men jag undrar vad ni har matat henne med? för jag hittade en spyboll i Nickis säng, som inte fanns där innan helgen.
JA, jag blev mycket glad över ert idoga trädgårdsarbete, det blev så fint sååå...

Vore bra om du kunde svara i telefon någon gång när man vill ha tag i dig , vill veta om du/ni skall med på Hannas dansuppvisning så jag kan beställa biljetter.

2008-04-22 @ 22:11:42
Postat av: Nikki

VA, FN....en spyloska i min säng!!!??? KAN det ha varit alla de kottar du proppade i min hund måntro??? Nog för att kära Manta äter det mesta som kan brytas ner i magsäcken, men även hon har ett övre tak av kott-konsumtion.!!

Jag funderar på att åka hem på torsdag eller fredag en sväng för att få gosa med en riktig hund för en gångs skull! Ska färga håret på torsdag också...
På lördag ska jag faktiskt på middag i Vänersborg hos Fredriks kompis...eller ja...Niklas och hans fru Anna-Karin är la snart mina vänner de med!

Annars då? Jobbar och står i? En annan sliter nattetid med att ta hand om 26 patienter när vi egentligen bara har plats för 16 st!! Det gäller att stuva dem rätt...

2008-04-23 @ 02:27:39
Postat av: Emelie

jag vet.... tror du inte jag börjar bli otålig :P
Får nyckeln på lördag... så då ska det börja renoveras direkt. Så blir kanske flytt i mitten/slutet av maj. Men nu är det ju inom en överskådlig tid iaf :P

2008-04-23 @ 15:21:18
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: Pauline

Jamen ellerhur? =) I nästa nummer kommer jag faktiskt att ha en helsida om ekologisk hudvård, behandlingar osv. =)

2008-04-24 @ 15:17:13
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0