It´s your birthday


Joakim surplar drink på hotellets takbar i NY. I bakgrunden: Chrysler Building.

Idag fyller världens bästa pojkvän 27 år! Joakim såklart, vad trodde ni? Det firades med skönsång och frukost imorse, och fortsätter med mat & tårta efter jobbet innan det senare ikväll blir Baksmällan 2 med Elin & Erik. Det tror jag han är nöjd med!

Snart väntar långledigt efter onsdagens jobb och vi ska till Galtviken. Det ska rivas vägg, vattnas potatis (jodå, J satte potatis i våras) och om solen vågar visa sig även försöka bli av med denna genomskinliga hudfärg. Även sugen på att ta med Samanta till Galtviken också, hon älskar att bada där!

Syster Camilla fyller år också, så jag hoppas lite vagt på tårta i helgen. Hon sprang faktiskt Göteborgsvarvet för snart 2 veckor sedan, och hade sjukt jämn mellantid. Bra jobbat!

Nu tänkte jag få med henne på Midnattsloppet här i Göteborg i augusti (säger hon som inte ens började träna inför Gbg-varvet innan hon gav upp). M-loppet är iof bara 1 mil, så det ska la gå. :) Det är dessutom på kvällen, så kan bli ett roligt varv.

Annars rullar livet på som vanligt, om man får säga något så Mellan-mjölk aktigt. Jobbar som vanligt, men längtar tillbaka till NY. Men det ryktas om en jobbresa till Hamburg i juni. En Lab-mässa, men det är alltid något.

Tjo & Tjim!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Happy b-daym Jockan! Närmar dig 30 tycker jag!! ;)



Ha en superskön kväll, hälsa snyggingen i Baksmällan!!



Kram från familjen Svensson/Johansson

2011-05-31 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0