Än en gång..

... så sitter jag på jobbet efter 17.00.

I helgen fick vi ett spontanbesök av Nikki & Fredrik vid 20.00 på lördag kväll. Missade stora delar utav melodifestivalen på lördagen (jepp, that´s right! I survived) och på söndagen spenderade vi lite tid på Volkswagen och provade lite nya bilar. Norma (the dog) fick även chansen att bajsa på Hönö. Söndagslyx kan vi kalla det.

Joakim lagade mat till oss innan vi for till Ikea där jag fyndade förvaringslådor att ha under sängen. Alla utrymmen är bra utrymmen när man bor i en 1:a.

Och idag fyller världens bästa Mamma år! Puss & Kram på dig. Love you.

Nu ska jag tyvärr bege mig hem för att laga mat. Joakim har lagat mat 3 dagar i rad, vilket innebär att jag nu får laga maten i 3 dagar. Vill inte!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ska ta och redigera bort en viss rad i detta inlägget, kära du. Passaar sig inte riktigt att skriva på en blogg, kära du.

Kram från hon med nytvättade skor.

2011-02-16 @ 17:54:15
Postat av: msv

Håller fullkomligt med föregående skribent,man skriver inte så, speciellt inte om andra skall läsa det som skrivs.

2011-02-19 @ 00:17:26
Postat av: Nikki

Bättre där.

2011-02-21 @ 02:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0