När knopparna brister..


Highline är en omgjord räls uppe i luften som man gjort till ett promenadstråk. Här vill jag gå och äta glass/cupcakes.


Jag behöver inte ens nämna för Er att våren har kommit, det har ni märkt själva. Under påsk var jag dock mest inomhus och renoverade medans min andra hälft var ute i skogen och samlade björkar han sågat ner tidigare (Väldigt mkt björk vill han påpeka!). Så jag såg inte så mycket utav solen som jag i efterhand hade velat.. Men men..

Vad gör det.

För till veckan åker vi till New York. 1 hel vecka i Americano land. Vi ska nu under helgen planera lite, köpa lite småfix inför resan och bara njuta utav det faktum att vi bara har 1 arbetsdag kvar innan detta.

Har under kvällen suttit och skrivit ner platser/monument/affärer mm. som jag vill besöka. Sen är frågan om man hinner allt.. Min Elin var där förra veckan, och såg inte ens Statue of Liberty ;)

Pappa har jobbat kring Göteborg de senaste veckorna vilket innebär att han bor här, så han får äran att skjutsa oss till flygplats och vakta vårat bo medan vi är borta.

Ett scenario jag dock undrar över, är om min resväska är stor nog? 23 kg ska med hem ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0