The days of my life..


Samanta har numer tyvärr blivit ensam hund då hennes mor nu är i himlen.

Äta, jobba, sova. Äta, jobba, sova. Så lyder vår refräng. Har inte gjort något särskilt denna helg, vilket min sambo behövde. Han sover faktiskt redan sedan en halvtimma tillbaka.
Fick en kraftig förkylning fredag morgon och har haft rehab fredag kväll och lördag med Ben&Jerry och en toa-rulle.

Imorgon är en ny vecka, och den börjar med möte om status på vårat projekt på jobbet. Jag är projektledare för 2 "under-grupper" och måste därför rapportera om vad vi gjort och vad vi ska göra.  En rejäl utmaning som sätter mig på prov samtidigt som jag får erfarenhet som man sällan får chansen till. Berättar naturligtvis vad det handlar om när det får publiceras.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samanta har det bra. Hon har en egen 2-sist soffa under trappan.

Hör o häpna, jag bakade en passions cheesecake med vit choklad till fadern och P-A igår, så satt vi hos Birgitta o P-A och fikade sent på kvällen. Samanta var med...

2010-11-15 @ 21:06:20
Postat av: Mika

Jag undrar då, fick Samanta oxå cheesecake? Eller får stackarn nöja sig med en soffa, fåtölj och madrass att ligga på? Hunden har fler alternativ än ni som bor där. Och inte glömma soffan uppe som hon gärna smyger upp i på nätterna..

2010-11-16 @ 15:45:49
Postat av: Anonym

Ingen kaka. Endast soffa, fåtölj, gigantisk hundkorg och madrass att ligga på. Ingen kaka.

2010-11-17 @ 05:12:42
Postat av: Mika

Bra, ingen kaka för Samanta.

2010-11-17 @ 15:00:01
Postat av: SweGizmo

Oh vilken fin hund :)

2010-11-17 @ 15:14:01
URL: http://swegizmo.se/
Postat av: Tina

Oj vilken fin hund =) Kramis

2010-11-17 @ 15:14:09
URL: http://colouredgirl.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

men gud va sööt! :D kram

2010-11-17 @ 15:45:16
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: rebecca

Var gärna med i dagens blogg! :)

2010-11-17 @ 15:49:17
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0