The count down.

 



Under sommaren praktiserar jag som marknadsassistent på Compliant Logistics. Vad de gör är alldeles för invecklat för att tas upp här, men man kan enkelt säga att de förenklar medicintillverkningen eftersom det krävs att gå efter lite lagar i den proceduren.

Jag har lärt mig oerhört mkt på den månaden jag varit här. Framför allt är det engelskan som fått sig en uppdatering eftersom det är ett internationellt företag. Just nu sitter jag och skriver på en marknadsplan som de aldrig har gjort innan + Territory plan templates. En marknadsplan är inget man slänger ihop på en förmiddag har jag märkt. Mest spännande är ju att lära sig, varje dag innebär en ny erfarenhet.

Annars räknar jag ner till helgen då Emelie kommer till Göteborg. Vädret verkar bli super också, ta i trä,  så vi ska dega i solen innan vi gör Göteborg på kvällen. Lääängtar efter henne!

Nu har vi även börjat riva "vårat" sovrum i Jockes sommarstuga. Det kommer bli såå snyggt när det blir klart. Hittade en stor, vit gammal gungstol på vinden i helgen som självklart ska få en plats i rummet. Off course ska ni få se före/efter bilder. Sorry för min svengelska, arbetsskadad. Haha! ;)


Regards

Marika Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0