tjat..tjat..



Idag blev det en dag närmare flytten. Dels fick vi hyresfakturan (mindre kul!) och dels tog jag kontakt med han som har lägenheten nu.
Men det går bra nu. Har upp över öronen med jobb att göra, och satsar 110% på att fylla våren med händelser trots vissa faktorer. Engangemang kanske lönar sig i slutändan, måste prova för att få veta :)
Har tagit ledigt för några dagar i Branäs med familj i slutet av januari. Ska bli skönt, om det håller sig precis vid nollan istället för -30 strecket. Behöver en skidjacka!


Kommentarer
Postat av: msv

Ut o leta jacka då! Det är inte långt kvar.

Har köpt ett par knallröda fina termobyxor om du behöver låna(annars har jag ju ett par svarta också) och varma finger/tummvantar.

2010-01-14 @ 21:40:55
Postat av: Nikki

Typiskt mor...köpa saker "i fall att"...



Jag behöver också en jacka...en som passar till mina nya skidbyxor! Behöver pjäxor också...

Mamma....

2010-01-15 @ 03:06:46
Postat av: marika

Typiskt Nikki.. "Jag behöver.."

Jag funderar på om man kan använda den vindtäta regnjackan och köpa fleecejacka att ha över "ställen", men under jackan..



2010-01-15 @ 11:26:21
Postat av: Hussein Kockaman

Syskonkärlek

2010-01-15 @ 17:19:55
Postat av: Nikki

Nikki "behöver" alltid..allt. Så har det alltid varit och kommer alltid vara så. Sad, but true.



Kanske behöver ett nytt underställ, då jag inte kan hitta det jag köpte förra året.

Kräver jacka i Gore-Tex material. Tolererar inget annat. Sad, but true.



Skulle nog behöva ett par nya Hestra-tumvantar (i Gore-Tex) eftersom mina tappat "stinget" lixom.



Jaa du Hussein. Syskon-kärleken kommer alltid att bestå. Sad, but true.

Och du kommer fortsättnigsvis som vanligt att få bevittna den.

2010-01-16 @ 04:05:39
Postat av: msv

Jag har bara råd att att ta en dotter i taget, men er tid kommer också,men tror faktiskt jag har köpt vantar så det räcker till ER båda, så de så!!!Resten får ni faktiskt fixa själva.Även ni får väl lön varje månad, eller? Bara att börja o spara.

Och du Nicki kan ju alltid kolla på "Outleten", i Grebbestad.

OCH VEM!!! är det som står för, och lagar maten, tror ni?

Förresten så tycker jag att det skall bli himla kul att vi kan träffas och åka skidor, precis som i "förrtiden".

2010-01-27 @ 02:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0