En bra röd dag.

Igår fick jag äran att följa med Jocke till hans kontor en stund. Åt lite After Eight och fick massage från en massagestol medan jag väntade :)

Sen var våra planer att åka till Mio och köpa/beställa soffa. Flytten närmar sig, och vår soffa står numera hos mam&pap, och efter att vi knappt fick upp då den fastnade i trappan kommer den troligtvis inte ner heller :) Vi hade spanat in en som de hade ett erbjudande på, men kruxet var att den var ungefär 20 cm för bred, och eftersom den var byggbar så ville vi bara byta till ett smalare armstöd, för 2000:- EXTRA visade det sig! 

Jag hittade en ganska så snarlik soffa som var smalare, den blev det! Leveranstid: 10 veckor. Hoppsan. I-landsproblem man får ta! Och ska ni till Mio i Göteborg, ta inte Mio-affären längs E6:an utan åk till Västra Frölunda, myyycket bättre där!

Imorgon åker jag till Växjö under förmiddagen för möte. Sen tar jag helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0