Snygga kvinnor får döttrar

"Blir det en flicka eller pojke? Det beror på hur snygg mamman är. Det menar brittiska forskare som upptäckt att attraktiva kvinnor oftare föder döttrar." /Aftonbladet.se

Frågan är hur noga denna upptäckt är granskad. Vad säger det om de som fått en son? Eller de som fått både son & dotter? Framför allt de som fött tvillingar med bägge könen!

Detta är en artikel från Aftonbladet.se. Läs mera HÄR.

Vill bara påpeka att min mamma minsann fött 3 döttrar ;)


 
Hittade tyvärr inget kort på oss 3 tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Milla

Såklart att det stämmer. Med en så fin o underbar mamma som vi har!!!!

2010-12-01 @ 16:27:24
Postat av: Milla

Såklart att det stämmer, med en så fin och underbar mamma!!!!

2010-12-01 @ 16:29:27
Postat av: Anonym

En gång till Milla, så kan det vara från oss alla tre! :D



Med andra ord: jag kommer få en dotter? Fredrik en son? (nä...usch den va hemsk)

2010-12-01 @ 21:33:21
Postat av: msv

Jag vet inte vad jag skall säga, är alldeles förstummad.

2010-12-06 @ 22:13:18
Postat av: Mika

Ja, vi med. Milla är alltså halvful, med tanke på könen hos hennes barn. hahahaha! Skämt å sido. Jag & Nikki är ännu oidentifierade på den fronten, men om det är som jocke säger "Män föder män!", så får jag hoppas på att "kvinnor föder kvinnor!".

2010-12-08 @ 09:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0