Så nice.

Det har ju varit fantastiskt väder senaste dagarna! Jag har tom. lyckats få till en bränna på bröstkorgen, i April! I Sverige. Jag.

Vi for till Plantagen med resten av västra Göteborg i lördags för att köpa krukor och blommor till uteplatsen. Och jag undrar hur en kruka kan kosta 600-900:-? Det är inte ens rimligt eller överenskomligt. Man kan köpa avancerad teknik för samma summa.
Well. Vi kom hem med för många blommor och för få krukor. Får justeras under veckan.

I söndags var det ju så fantastiskt väder att utemöblerna fick åka fram. Njöt av solen och grillade lite på kvällen tillsammans med Jon, Elin och hennes pojkvän. :)

Idag har jag oljat färdigt utemöblerna och läst vidare i Snabba Cash ute i solen. Därav solbrännan!


Bords-delar all over the place.


Nice weather ore what.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Näe men sedär, har ni införskaffat en hardwoodgrupp med positionsstolar. Bra val, mkt bra val ;)

2010-04-12 @ 22:46:25
URL: http://emelieahgren.blogg.se/
Postat av: Marika

Visst vettu! Flådigt ska det vara. Snyggast uteplats vinner!

2010-04-13 @ 15:32:28
Postat av: Emelie

Du får se till att fixa massa blommor å annat som hör till nu då :) Så fort kulorna börjat rulla in så kommer jag ner och dricker vin på din uteplats, hoppas du vill joina mig :)

2010-04-16 @ 18:29:24
URL: http://emelieahgren.blogg.se/
Postat av: Marika

Lite blommor har jag allt fixat. Vågar inte på mig ha för mkt blommor nu ifall det blir någon frostnatt. Men 2 krukor står där ute redan och är fina! Svarta blommor har jag tom med en rosa ros i mitten som ska blomma i maj ;)

Du är så välkommen så! Och jag joinar dig GÄRNA när du dricker vin på min uteplats.. Puss

2010-04-16 @ 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0