Upp med händerna!

I måndags träffade jag Elin utanför Sportlife vid Domkyrkan för att bränna igång med träning. Jag hade 2 st biljetter med en veckas gratis träning som vi tänkte utnyttja innan vi blir medlemmar.

Och vi mesade inte riktigt. Vi lyfte våra kroppstyngder och kämpade på! ;) När jag vaknade på tisdag däremot kunde jag inte ha raka armar då tri/biceps fick sig en rejäl omgång. Inte lipa för det, utan vi körde vidare på Step på Sportlife Ullevi igår eftermiddag. Jag ruuusade hemåt efter träning för att duscha och kleta salva i ögonen för att de inte skulle svullna upp. Det gjorde dem, men det försvann sent på kvällen. :)

Idag tar jag en vilodag/återhämtning från träning och ska göra jädrigt mkt pannbiffar och köttbullar istället :)

Imorgon är jag bjuden på bio av IHM och Flickan som lekte med elden. Tar med mig Jocke som "en person som kan vara intresserad utav IHMs utbildningar"! haha. Hoppas vi får sitta i VIP-bion med breda fåtöljer :) Innan är det lite info om utbildningar de har, men vem har sagt att man måste lyssna. 

Farvel.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt med mycket träningsvärk! det är ändå rätt gött ;)



oj vilken rivstart du fick i arbetslivet!! :) Underbart! Tror du är perfekt för det jobbet, speciellt om man trivs bra.

Ja man väntar sig ju inte riktigt en sån chans direkt, men det brukar ju va så att de bästa möjligheterna kommer när man inte letar ;) Är det projektanställning då eller fast? Spännande!!

Kram

2009-10-14 @ 21:03:58
URL: http://emmaljung.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0