Holy makaroni!


Jag överlevde Bodypump passet igår. Och det passade mina ögon perfekt iom att det inte är konditionen som tränas. Jag bokstavligen skakade i benen när jag gick hem efteråt. Gött!! Idag är det mindre gott, någon har sprutat i cement i låren ;)

Idag ska jag hämta min NYA telefon som jag beställt från Pixmania. Finally kan jag prata i telefonen utan att den dör alt. ha i laddaren.

Och på söndag morgon far jag och mina "jobbarkompisar" till Stockholm för ett par dagar och presenterar Go Enterprise i en 45kvm stor monter (bara det att det är större än vår lägenhet!) på Skolforum på Stockholms mässan. Har sett fram emot detta jättemycket, och framförallt att få träffa alla (jag sitter i Göteborg + en tjej som är där en gång i veckan, 2 st i Stockholm och resterande i Sundsvall.)

Somnade som en stock halv tio igår kväll till Rosa Pantern. Skönt att avsluta dagen med något som inte är så tankekrävande. :) Vore skönt med en upprepning ikväll med.

Pratade med mamma nyss och kunde inte hålla mig för skratt för "alla" som verkar vara sjuka. Det är ju absolut inte kul alls när någon är sjuk, men det tog aldrig slut. Det är jag & mormor som är på topp just nu! :)

Krya på Er sjuklingar, och kom ihåg: The harder you fall, the higher you bounce.

Later.


Kommentarer
Postat av: nikki

så hon ringde dig med ja! Lite komiskt är det väl att halva släkten antingen är på sjukhus eller på väg in eller nyss varit där!

Jag kanske snart är en av dem...det får vi se om några dagar!! Jag har fått samtal från Smittskydd i Västra Götaland som kräver att jag går o tar prov på svinet...huvaligen!

Ha ha ha..snörvel...

2009-10-20 @ 17:19:57
Postat av: Marika

Nejnej, jag ringde henne. Jag gör det ibland. Kollar läget. Det är mycket sjukhus nu för Svenssons.

Uhh, hur ska det gå med Norp om du är smittat?!

2009-10-20 @ 19:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0