Day of happiness



Idag har jag haft en otroligt bra dag! Vaknade 06.15 när Jocke steg upp för jobb, satte igång tvn och tittade på AFV (Americas Funniest Homevideos) och bokstavligen gapskrattade!! Åh, det var så roligt.
Gjorde iordning äggröra som gott slank ner i magen.

07.45 gick jag ut till spårvagnen, steg på och 3 sekunder senare blev vi ombedda att stiga av spårvagnen, "Bromsarna funkar inte alls, så ni måste gå av!". Så jag vandrade till jobbet istället. Himla gott faktiskt!

Dagen på jobbet har gått så jädra bra, det har gått i ett!! Har skrivit non-stop, käkat god lunch och lyssnat på bra musik! Jag är stolt över mig själv! Hann tom. ägna några minuter åt att pyssla runt skrivbordet för att göra en Go Enterprise-anda! Har gjort en planering för måndag här på kontoret. Tycker om att sätta upp små mål som man kan bocka av, man känner sig så duktig då ;)

Ikväll ska jag laga mat och efterrätt! Ska fira att det varit en sådan fantastisk dag!  

Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0