Tjenare!

Det är mycket nu som ni inte vet om. Ta tex. vårat plötsliga föräldraskap, inköp av PLASTblommor, biltripp till Ljungby och min löptur som gick sjukt bra, och inte minst VART mina pengar tog vägen denna gången!

Men gott folk, vi får ta detta en annan gång. CV & Personlig Brev-genomgång och uppsägning av lägenhet imorgon, tenta på onsdag och chef/ledar-utbildning på Tylöbäck på tors-fre. Tapetsering på lördag, samt hämtning utav dryck i OSKARSTRÖM!

Men jag känner ett lugn inför tentan, kanske lite för lugnt. Det är ingen vetskap som är svår att lista ut egentligen,men det kan lätt bli fel om man tänker fel. Jag menar, Guerilla marketing känner ju alla till och Key Account Management säger sig självt ;)

_________________________________________

Update: Yes, då var lägenheten uppsagd!



Kommentarer
Postat av: Emma

plötsligt föräldraskap? Vad är nu detta?? nyfiken i en strut ;)

2009-03-30 @ 19:19:05
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Nikki

Jag tror att denna plötsliga dragningen till toalettstolen kommer efter lite "kel" med Arnold. Han drog säkert med sig lite basillusker till dig som ska ut nu. Harpest??!!



Vilken dag kommer ni hem?

2009-03-31 @ 14:07:45
Postat av: Jocke

Vi kommer hem när karantäntiden har släppts. Just nu går det runt någon specialstyrka utanför huset, med full utrustning. Helikoptrar hovrar ovanför huset här och allmänn fara larmet tjuter i hela stan. Att du lyckas Mika. Inte första gången heller! Kommer du ihåg när du hånglade med apan på HC och vi blev sängliggandes i 2 veckor? Tack för den.

2009-03-31 @ 14:59:08
URL: http://www.ramboll.se
Postat av: msv

Hörrudu Jocke, det räcker med SPRIT och omtanke, du hade inte behövt kalla in HELA ARMEN.

Nicki har en tanke där som kanske inte är så dum, men det var ju ngn som stack i väg o lämnade min "lilla" flicka emsam med detta STORA Föräldra ansvar, så inte undra på att du klarade dig:)

Förutom att du antagligen redan hade varit "sjuk" på söndag, eller?

2009-04-01 @ 15:00:25
Postat av: Marika Svensson

Mamma: You go girl!

2009-04-01 @ 15:16:38
Postat av: Jocke

Det va inte JAG som kallade in armén, de ryckte ut för att en epedemifara spridits i stan. Jag tänkte och agerade snabbt att detta innebär en fara för hälsan, så jag flydde till Varberg och övernattade hos en kompis. Att jag va lite sjuk i söndags förnekar jag ej. Tror att det har med Gin o Tonic att göra, men har inte kommit fram till något än.

2009-04-01 @ 17:20:56
URL: http://www.harenarnold.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0