Nada..

Jag har verkligen gjort NADA idag. Min motivation tror jag följde med Jocke norrut. Men jag är ingen dålig människa för det, alla har vi våra svackor. Och tänk vad bra topparna blir om man har dalar ibland. ;)
JO, jag har tittat på Bedtime Stories, jättemysig film. Somnade till Valkyria igår. Man skulle kunna tro att den är i min smak med tanke på 2:a världkriget som tema, men näe, det blev aldrig spännande och man fick ingen större Tredje Riket känsla. Näe, den kunde ha varit bättre. Jag somnade till den..

Ska titta på Black Hawk Down strax. Och JA, jag pluggar inte. Vill inte har jag sagt. Jag är trött och helst utav allt hade jag velat ha en förändring eller glimt av ngt roligt.................................................

Typ en bil. Hade jag vunnit pengar, hade jag köpt mig an Audi A3. Liten men stor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0