Deo.



Jag är på jakt efter deon med stort D. Jag använder mig utav Doves deo med gurka i. (eller vad det är). Men har ni samma problem som mig. Deon är jättebra de första veckorna, men när halva flaskan gått åt, börjar man lukta svett 1 minut efter man tagit på det. Och jag noterar: Jag är inte den som tar en raggar-dusch och fräschar upp mig genom att rolla på ny deo, utan är alltid nyduschad när jag tar på mig deo. Så inga svettpartiklar kommer emellan.
Eller kan det vara hormoner som spökar någon gång i månaden och att det är därför man svettas mera?
Eller är det faktum att jag har 1 hemtenta, 2 tentor och en 2-dagars chefsutbildning, event att ordna upp innan påsk att utföra?

Vad använder Ni för deo? Har ni någon Deo som är deon med stort D?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag använder inte deo, det är töntigt.

2009-03-16 @ 22:25:34
URL: http://www,frolundaindians.com
Postat av: Marika Svensson

Jocke: Vill du verkligen att jag ska lägga ut på bloggen om dina deovanor/lukter?

2009-03-16 @ 22:59:15
Postat av: Jocke

Marika: Drit ner dej te knäna din jävel,så får du randige ben!

2009-03-16 @ 23:01:52
URL: http://www.frolundaindians.com
Postat av: Emilia

LDB använder jag och jag luktar som en blomma i armhålorna varje dag ;)

2009-03-18 @ 21:03:05
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Marika Svensson

Emilia: Ah, ska kika in LDB nästa gång, har för mig att jag har positiva minnen utav den ;)

2009-03-19 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0