När man hänger med..



Det är premiär på Lipstick Jungle ikväll,men eftersom jag redan väntar på säsong 3, känns inte det aktuellt. Däremot tittar jag på The City på MTV, med Whitney från The Hills som flyttar till New York och gör karriär i modebranschen. Jag ääälskar deras dumhet, psykologiska catfights och kläder. Det får mitt liv att framstå så mycket enklare. Det är nästan lite lördagsunderhållning att bara sitta och räkna hur många ggr de säger Like i en mening eller under en konversation. Det är Amerikas svar på liksom som vi änder här i Sverige.  Whitney är dels oxå jävligt snygg, lång och söt som verkar vara en utav de vettiga i The Hills gänget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0