Jädra årstid!



Denna årstiden är inget för mig. Det kliar för man har mera kläder på sig och man är trött! Jag har sovit mer än 13 timmar idag. Hade utan problem kunnat sova 3 till. Det är ju ingen nyhet, för det är vinter varje år. Men solen kan väl få skina någon timma om dagen och inbjuda lite hopp!



Jag började måla kökstaket häromdagen. Funderade först på om det verkligen behövdes, för jag var mest sugen på att börja tapetsera. Och tur var att jag började måla, för den gamla färgen såg beige ut mot det nymålade vita. Nu ska bara tapeterna upp oxå! 3 månader hade man på sig att tapetsera/måla. Jag hämtade tapeterna i september, ni kan matten. Men jag har målat om badrummet iaf. Innan vi flyttar måste vi ju tapetsera......

La Familia är en vecka i Branäs nu. Nåväl, mamma & Holmström-klanen vad jag vet. De andra jobbar. I-landsproblem.. Jocke försöker övertala mig här hemma att vi ska åka dit upp IKVÄLL. Nej, säger jag klokt, vi får ta det när vi tjänar pengar och har tid. Dessutom kan jag inte missa föreläsningen på fredag.. Men han har en osynlig kraft att kunna övertala mig, bara han tjatar tillräckligt länge. NEJ SA JAG, NEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0