Apropå skor..

Jag beställde ett par HÖGklackade skor lagom innan jul. Svinsnygga tyckte jag, och trodde inte de skulle vara så farligt höga när det var platå på. När jag provade dem fick jag först inte ner foten i vänster sko (defekt tå som inte går att böja efter en masken-övning, haha!) eftersom skon var så hög. Fick på dem tillslut och försökte gå. Klacken kändes alldeles för vinglig och smal, därav att jag inte vågade gå för mycket i dem. Klacken går av, var känslan! Försökte intala mig att de är supersköna, men såg mig besegrad.

Min familj tyckte det såg ut som hor-skor, och droppen föll när Milla skulle prova dem och trasslade in sig i skorna till den grad att hon ramlade över Wilma (hund). Jag rekommendera INTE dessa skorna, om du inte heter Viktoria Beckham eller Silvstedt och äter sådana killers till frukost.


Från Have2have.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0