A week from now..


Fel hunduppfostran från min sida, de har tagit över min säng.!

Är ledig i en vecka. En jurudik-föreläsning har blivit inställd. Suck, vet inte riktigt vad jag ska göra. Det där med att tvätta vore inte en sådan tokig idé. Det är pinsamt så mycket tvätt som finns här. Det fullkomligt äter upp lägenheten. Men det är lätt fixat, om man ger det sisådär 5 dagar.

Jag var dessutom och hämtade mitt LIA-intyg idag. Lite nervöst det där, för man vet ju inte riktigt vad handledaren sätter för betyg på en, även om man tycker man gjort ett bra jobb. Men jag fick iaf ett VG (högsta betyg) för min 6 veckor på Halmstads Näringslivs AB.

Och på tal om barn(?) så frodas det hej-vilt! Jag känner till inte mindre än 7 personer som väntar barn. Gulligt! Men den delen får allt vänta för min del, ni märker ju hur omogen jag är  ;)

Kommentarer
Postat av: msv

Det kan väl aldrig vara så att det är Branäs veckan som du blev ledig? Häng med i så fall, men hör av dig om det blir aktuellt.

2009-01-21 @ 01:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0