Vår, where art though?!


Laddat upp med tulpisar här hemma!

Och den helgen var över. Jag bör verkligen göra vettigare saker på helger. Typ tapetsera. Orkade inte titta klart på Melodifestvalen, så jag vet inte varför alla klagar hit och dit. Jag har en fråga: Vad gör denna internationella juryn, och vad är den bra för?

Snälla, snälla, snälla.....

Biljetterna till Madonna i Göteborg var inte helt slut läste jag. BRA födelesedagspresent till mig annars. Tänk vilken jäkla show hon och hennes dansare lär ställa till med. Tänkte skriva hoppas hon inte trillar av pinnen innan, men kvinnan är antagligen i bättre form än mig.

Annars fäller jag hår som om det inte fanns en morgondag. Det sitter i skägget på Jocke (fråga inte varför, mitt hår kanske är positivt laddat och Js skägg negativt), på badrummsmattan ja överallt. Ut med det gamla, in med det nya kanske.
 
Ni får gärna höra av er, har ingen speciell omvärldskoll längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0