Twilight



Jag och Joakim var på filmen Twilight under jullovet. Fastnade för den manliga huvudrollen, lite småsnygg och svår med ett jädra anamma. En lättsmält film som var lätt att förstå. Vissa repliker kunde översättaren översatt annorlunda tycker jag, det blev lite fjantigt: Jag ska slita dig i stycken och bränna upp dig! Vilket de gör.....................................

Film 2 kommer i höst har jag läst någonstans.

Filmerna är iaf baserade på Stephenie Meyers böcker om en tjej som flyttar till en liten stad med en grupp konstiga ungdomar. De visar sig vara vampyrer som försöker undvika att dricka människorblod, dvs. de goda vampyrerna. Men självklart finns det de onda!

Jag har laddat ner ljudböckerna som kan vara skönt att lyssna på när man tex. städar.


 
UPDATE: Haha, jag satte mig för att lyssna på första ljudboken "Denna bok är framställd för människor med funktionshinder...".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0