När det inte blir som man tänkt..

Ibland har livet sina små överraskningar som börjar bra men slutar mindre bra.

Annars mår jag fint, om man inte nämner min dunderförkylning, trötthet och aptitlöshet (förutom pizzan på Gaston igår!).

Men, det är bara att hoppa upp i sadeln igen.

Jag & Jenny var på Benjamin Button igår. Åhh så bra! Minus för att de satte igång ventilationen mitt i filmen vilket gjorde det iskallt och mig snorig=mannen bredvid mig måste trott jag snyftade åt ALLT! Vacker film med en vacker Cate (som påminde om när Nikki var "yngre" med sitt långa fina hår!).

Hoho, jag kan inte minnas när jag lagade mat sist. Mamma fixade det galant i helgen och när min matdag varit har jag köpt bort den :) "Jocke.. om du får pengar... kan du köpa...."

Kinamat? Pommes? Kinamat? Pommes? Korv? Kinamat? Åh, vill ha lite av varje...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0