Glykol och ett hänglås.



Jocke har vänner här innan de ska till city och äta mat. Jag flyr helst sådana tillställningar och myser själv med Hjärtan (chips). Dessutom är det lite roligt att lyssna på dem. Ingen mer kommentar ;)

Vi segade läänge i sängen idag. Sen for vi till Biltema och fyndade. Glykol och ett hänglås. Det känns som ett bra läge att köpa hänglås till ett utav förråden NU, efter att vi bott här i 2 år. Well, ni vet vad man säger..

Det har inte hänt så mycket mer häftigt sen Ljungberg-chocken. Eller ja, det vore väl att jag trodde jag skymtade en bloggare ifrån Halmstad på Ica igår. Ny affärsidé: Kändis-tours i Halmstad a la Hipp Hipp. "Jag måste prata på dig.".

Jenny, jag föreslår en bio i kompensation istället för en lunch. Då har vi lite mer tid att prata om saker och ting! ;)

Melody-festival tonight then. Jag vet inte vilka som sjunger eller vart. Är ingen schlager-diva direkt. jag tycker det mest är spännande på själva uppträdandet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack gumman :) Jag trivs i det.. :D

2009-02-07 @ 18:46:52
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Zäta

ja melodifestivalen kan va mysig o se ibland med rätt sällskap :)

2009-02-07 @ 19:36:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: J.A

JAAAAAA absolut en bio. Det hela är ju så J-A pinsamt så man dör, Jonas tyckte lika så...

Jag är tankspridd.

Vi har legat i magsjuka ca 1 vecka, fy bubblan säger jag.

Då bestämmer vi en dag tycker jag, hmm skall höra med F.L när han kan:)

Vad sägs om nästa vecka ngn dag?

Maila mig på jobbet, det kommer väl att vara ca 100 mail nu när man har varit borta

2009-02-11 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0