....


Wilma vilar tryggt på Samanthas as.

Det är fredag den trettonde, jag sitter och väntar in mina föräldrar och skriver på ett arbete om chefer.

Jag är helt pisst off på den där Chris Brown. Hur fn är han funtad?! 9 år ska han ha, utan tvekan. Jag gillar att en radiostation i USA vägrar spela hans musik, och att Jay-Z önskar han ur livet. (OBS! Detta hat är riktat mot ALLA män, unga som gamla, som misshandlar kvinnor/barn!). Jag undrar hur musikvärlden kommer te sig mot honom nu. kommer han att få några inbjudningar till P.Diddys fester, kommer någon manlig/kvinnlig artist vilja samarbeta med honom, eller har han förstört sitt varumärke totalt nu??!!

Jag säger det; man ska vårda sitt varumärke!

Jag hoppas Rihanna sätter dit honom totalt.

Över till något mer trevligar, nämligen far&mor som är på väg hit på besök. Jag har molekyl-städat allt förutom förvaringsgarderoben, det är lite Hiroshima över den fortfarande. Dvs. inget jag ägnar mycket tid på utan öppnar dörren och hoppas se en öppen yta att slänga in skit i, för att sedan slänga igen dörren. FORT.
Det ska bli fint väder, mamma fyller år på söndag och de har Samantha med sig. Jag hoppas på en solskens promenix på Tylö.

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: msv

TUSEN TACK, mina KÄRA ungdomar för en trevlig helg.Roligt att få se Tylösand, även om det kanske var "lite" blåsigt där ute.

Har fortfarande inte glömt den "hemska" siluetten i fönstret, på min promenad med Samantha.

2009-02-17 @ 01:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0