Jodhpurs?

Jag lånade min systers skor häromdagen (ja, men du sov så jag fann ingen mening med att väcka dig för att fråga!) som är ett par jodhpurs liknande skor. Jag tycker det är lite fulsnyggt med jodhpurs. Vi gamla hästtjejer vet vad jodhpurs är, men jag var aldrig en jodhpur-tjej utan snarare Höga kusten stövel-tjej.

Iaf.

Jag behöver verkligen ett par nya skor helst igår, och vill då gärna ha jodhpurs-liknande skor. Då slog tanken mig att det finns ju självklart på Hööks eller Börjes. Jamenvisst gjorde det! Och i bra kvalité också utan att de kostar skjortan. Varför inte slå till på ett par med stålhätta, varje närgången jäkel kan trampa dig på tårna utan att det känns ;)






Vad tycker ni om Jodhpurs?




Kommentarer
Postat av: Nikki

MINA ser ut som de längst ner till höger, så ta några andra...härmis.

Gör som jag..köp dem för 350:-!!!

2009-12-10 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0