Christmas is getting closer



Jag skickade iväg julkort till alla mina närmaste ändå. Vi utgjorde ett väldigt bra julkorts-team jag & Jocke. Han surfade adresser och jag skrev. Blev klart på nolltid!

Sen är det julledigt med undantag för vissa uppgifter. Och visst ser det ut som att vi kommer få en mysig, vit jul trots allt. Visst märker man att folk blir lite piggare i humöret nu när det snöat. För vem vill inte ha en vit jul?

 Ikväll ska jag äntligen träffa Elin igen. Men först väntar jag på att "ägaren" av lägenheten ska komma och visa den för någon annan. Men hon är 20 min försenad. Och jag giller ICKE när folk inte håller sina tider. Lite respektlöst.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0