Vitlökssmak i munnen.

Jocke stekte falukorv och makarackis till middag igår. Varför har jag då vitlökssmak i munnen idag?

Idag har jag gjort följande:

- Fixat mitt kompletteringsbetyg från komvux. Bra gjort, det var ju bara snart 2 år sedan.
- Letat upp Arbetsgivarintyg. Jag SKA skrammla ihop till 2 år.
- Deklarerat!
- Solat i köksfönstret!
- Fixat LIA:plats. Hör och häpna, i Trollhättan! Nikki, im moving in!! 
- Hängt upp en EGO-tavla med Cambridge Young Enterprise Diplom, för att BOOSTA mitt självförtroende!! ;)

 
... sedan sov jag kanske lite väl länge, men fasiken va underbart!  

Spännande blir det att jag ska starta ett Dotterbolag till denna bloggen snart. Ni ska få följa med på min LIA via blogg!


Kommentarer
Postat av: Nikki

det blir badrummet...golvvärme o vatten! Fast det kommer kosta dig en del dock..vi har dyr hyra! Ska betalas senast sista april. Om badrumsgolvet inte duger, får det bli hundkorgen med Norpan! Och inget herr-besök vill vi veta av....

2009-04-17 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0