Jag är tillbaka..

Igår kväll kom vi tillbaka till verkligheten. En verklighet som innebär mer frågor om framtid än att leva i nuet. Söka jobb står högst på listan för bägge två..Ett plus i kanten är att tapeterna i köket nu sitter uppe, och det är tack vare Jocke. Tack! Ja, vi (jag) gjorde slut bara en gång under hela tapetseringfasen, och det får jag lov att säga är helt okej, med tanke på att tapetsering inte är speciellt roande.. ;)

Påskhelgen i åmål blev som planerat, förutom att jag inte orkade med en 3:e festdag. Har träffat alla mina vänner, vissa mer än ändra och familj samt få en liten dos av trädgårdsarbete (rensa stuprör, kratta rabatter). Jag gillar trädgårdsarbete ibland!

Kort har jag inga att visa, mer än de 5 suddiga jag tog när jag var på min promilletopp för kvällen i torsdags. Men ni överlever!

Här i Halmstad har solen stått högt på himlen och gett en tropiskt klimat idag. Himla skönt, om man suttit stilla.

Vänner, det blir inte så mycket roligare än så här, om ni inte kommer med något annat vill säga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0