Desperado..



Jag är i ett desperat behov utav en hårklippning, så jag har precis bokat en tid hos en Carita på Corinne&Friends på fredag.Sitter och DRAR i de slitna hårtopparna för att eventuellt få dem att peka nedåt istället för höger/vänster/upp=stripor!
Tycker nog jag är värd det efter tentan på onsdag. Jaklar, glömde boka tid för färgning utav ögonbryn och fransar, de tynar sakta men säkert bort här..

Jag har fått fnatt, eller någon slags edrinalin-kick nu! Fick ett roligt mail, och det var nog bara det som behövdes för att jag skulle vakna till. Lets go!

Och det ska bli så skönt med pengar på fredag. Kylskåpet ekar, men det är en liten rolig utamaning att "kraffsa" ihop middag nu tycker jag. Makaroner och falukorv står på menyn idag, lyx!

Nu: tillbaka till tentaplugg! Försäljning it is!



Kommentarer
Postat av: Nikki

Om jag hade sett ut sådär hade jag nöjt mig med lite slitna hårtoppar!!

2009-04-20 @ 20:13:17
Postat av: Marika Svensson

Nikki, jag vet, men alla kan inte vara nöjda jämnt! ;)

2009-04-20 @ 20:26:44
Postat av: Nikki

Tror du inte hon är nöjd med sig själv?

2009-04-22 @ 14:33:29
Postat av: Marika

Tsss.. nämn en kvinna som inte har NÅGOT de vill ändra! Det kan vara en ful lilltånagel..

2009-04-22 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0