Snor & vit färg.



Den vidriga blå färgen vi har haft i badrummet är snart kaputt, försvunnen, ett minne blott. Så mellan rollerdragen får jag snyta mig titt som tätt, har en aning om att jag fått en "dagsförkylning". Hade en "kvällsförkylning" när jag var i Åmål sist som varade exakt under Frölundas match.

Tillbaka till badrummet. Jag har vit färg stänkt över händerna och kläderna och behöver ta en dusch, intorkad svett från gårdagens träning, mm! ;) Men det lär få vänta till imorgon bitt, ska rolla tak&väg en gång till.


 


Kommentarer
Postat av: monki

ihiih vad fint de blev.. fest på lördag hörde jag ;)

2008-09-24 @ 21:44:28
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Nikki

Ha ha...vad fint du skyddat toan! Varför inte måla den också? Gör några snirkel-snorkel mönster på väggen sen, så blir det ju som ett extra rum sen! ;)



Kicki har flyttat Corona i söndags, så nu står stackars Nina själv! Men pappa ska (förhoppningsvis) ta tag i den saken och ordna den saken snart. (Och ja pappa, det var ännu en påminnelse om att göra det NU!)

Tog "farväl" av Nina i söndags innan jag åkte tillbaka, så det var med tårarna i ögonen som jag tog mig hem. Tog lite bilder på henne också, men hon hade ingen direkt lust att posera för mig...bara putta omkull mig!

Är i Grebbestad och ska fiska hummer imorn!!!!!!



Hörs!

2008-09-24 @ 22:41:01
Postat av: Marika

Nikki:

Jag måste skydda toaletten, annars blir den "skitig" eftersom jag är rätt klantig i min natur. :) Däremot blev vår svarta stol vitprickig, men det bjuder jag på..



Ja, pappa, NU, helst igår! Eller sno en häst ifrån grannen, de märker inget. naw, griniga Nina. Hon har hängt med länge nu, och det är med en stor sorg i hjärtat det blir ett farväl. Men, väl där kommer hon få träffa Bobby, morfar och Frida igen. Det är hon värd! Jag fick nöjet att klia henne på manken sist jag var hemma och i gengäld sniffade hon mig i baken. :)



Du,ta med en sladd som Jocke glömde där. Den sitter/satt i stereon!

2008-09-24 @ 23:03:35
Postat av: msv

Har du målat fönstret också?

Om inte så ser det väl inte så vitt och fräscht ut som det nymålade.

Jag gillade faktiskt den blå färgen.Om det hade varit vitt när ni flyttat in så hade du säkert målat om i en annan färg för du hade tyckt att det var tråkigt med vitt.

Nina går lugnt och stilla i hagen och betar, verkar inte sakna Corona speciellt mycket.

Hur har du det med skolan, är du fullfjädrad projektledare snart, eller?(ha,ha)

Duktigt av dig att börja träna igen, men hur går det när du blir varm och svettig, svullnar ögonen igen eller?

Har varit på Mamma Mia två ggr nu.Först på söndag med Milla och IngaLill och sedan på måndag med mor och Berta.Den var lika bra båda gångerna.

Mormor var så pigg i dag att hon redan var färdig duschad inför sitt massagebesök när jag kom dit.

Var på Fonus i dag 25/9 och fixade en kondoleans från er 3 flickor till Felix begravning nästa torsdag. Pengarna (100:-)går till "VI-skogen" som är ett projekt där man bl.a. planterar träd i Afrika.

Var även inne hos MajBritt med en blomma i e.m. Hon tyckte det var trevligt att få besök och vi pratade riktigt länge.

Nä, nu skall jag gå och lägga mig och knuffas med Hanna som sover över hos oss i natt.

Sen väntar en hel helgs vakande efter en härlig och solig ledighet.Ha det så bra båda två.

2008-09-26 @ 00:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0