Projektledning



Yes.
Nu har vi börjat med Projektledning. Och jag har höga förväntningar av mig själv! :)
Har även pratat med min lärare om LIA-period, och jag vet inte om jag ska ta den första perioden i Karlstad eller inte. Men kanske blir så att jag väntar med den till LIA-perioden där till i vår, när det är mer aktuellt. Får jag som jag vill här i Halmstad, vore det jäklig coolt och en hejdundrande utmaning!

Hörrni. Jag ska ta en dusch, plugga lite sen ska jag ta över sovrummet och titta på Lipstick Jungle, eftersom det är några herrar som ockuperat tv-rummet med x-box 360 spelande!

Fy mig som inte gick till Sats idag. Men jag är ledig på fredag, så det får bli på förmiddagen då. Utifall ni undrade :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mor, far och jag har druckit vin till middan idag!! Och nu ska vi( din mor o jag) se på Sex and the City - the movie! Vi ger Håkan ett stort tack för den!

Ellers da? By the way...såg Marie Dahlberg i Vborg igår...skumt värre!

2008-09-17 @ 21:26:36
Postat av: Marika answers..

Nikki:

Oj, inte blev jag bjuden på vin till maten i helgen, iof vet de redan att jag tackar nej.

Oh, SATC. Applause Håkan!

Du som har ledigt, kanske kan hälsa på mig en sväng?

Ellers?

haha, Vborg är en skum stad där man träffar på många tydligen! Jag skallade Jocke i sömnen häromnatten, skumt värre!

2008-09-17 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0