Beethoven



Jag ska spela Call of Duty.

Jag har fixat in iTunes på min dator under kvällen, nödvändigt ont. Och vad får jag på köpet? The Best of Beethoven. Klassisk musik är aldrig fel, det är tom. bra för ens IQ har jag hört ;)

Min fredagkväll resulterade i att lördagen spenderades större delen i sängen framför tvn med kinamat och en påse godis. Vi hade trevligt och kom inte ut i Halmstads uteliv förrän efter 1 på natten. Vid 4-tiden var jag hemma. Det blev ett besök på Bond denna gången. Tyvärr lite dålig musik, men tillräcklig bra för att jag skulle få blåsor på tårna!!

Tillbaka till skolbänken imorgon bitti och på kvällen ska jag träffa en PT på Sats för en genomgång. Jo jag tackar ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0