YES!


Min vän Camillas dotter Ebba. Så himla söt!

So far so good.
Har inte ätit något onyttigt sen i söndags. Nekade tom. gratis mcdonalds mat precis, så Jocke sitter och käkar 2 menyer. På fredag får jag ta en godisbit, för det har jag sagt.
Tränade Aerobic igår, och dansaerobic ikväll. Dansaerobicen är killing för konditionen! Men ack så skönt jag mår nu. Var sugen på MJÖLK när jag kom hem från träningen. Glufs!

Angående mina svullnande ögon, så blev de lite svullna igår efter träning, idag blev jag bara tomatröd i ansiktet. Och då menar jag tomatRÖD! Pest eller kolera. Pest eller kolera.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Min Baby :)

2008-10-14 @ 22:35:33
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0