tors.. eh..fre..?? onsdag.



Ja! Då tar vi helg.

Ganska lustigt, samma dag som min nya vecka börjar, tar jag helg.

Vi rewindar bandet lite, närmare sagt till fredag förra veckan. Vi packade lite snabbt och flyktigt för att åka de 35 milen till Åmål över helgen. Men var mer eller mindra tvugna att köpa födelsedagspresenter till Nikki & Hannah. Klappat & klart, och fredag eftermiddag satt vi i Åmåls ishall och frös häcken av mig. Jag doppade mina fingrar i varmt tevatten! Pontus tränade. Pizza och lite presenter till de de tillhörde på kvällen innan jag somnade i  min uunderbara säng hemma i Mo.

Lördag och tacos med la familia istället för partaj och glasflisor under klackskorna på Hc. Förmiddan umgicks jag och Pigeon. Bilder på det kommer, för jag veeet att ni are dying to see them.

Vi åkte inte hem förrän måndag eftermiddag och ännu ett mål rikare i magen. Var ingen vidare bra diet jag gick på under helgen om man säger så. :)

Idag efter skolan vid 5 tiden packade jag ihop all jäkla tvätt och begav mig, efter lite bärhjälp av jocke, till tvättstugan. 9, ja jag skrev 9, maskiner har jag tvättat. Och då bokade jag ändå en tid på fredag, för att jag fick inte med allt. Huuumm...


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe nej jag vet, kodade bara ett tag, men nu är ALLA välkommna igen :D haha. jag klarade matten galant förövrigt, är skitkul när man faktiskt förstår :P jag fattade inget på gymnasiet och brydde mig inte heller. men nu så :D



haha ja nästan lika lockigt hår har vi ;P



hoppas du mår bra! kramkram

2008-10-09 @ 14:13:38
URL: http://lainen.blogg.se/
Postat av: Madde

haha han hade jag med :P uscha. kunde inte ta han seriöst!



Jadu, först och främst få lägenheten :P sen har jag sökt till göteborgs universitet. både en kurs i psykologi, och en journalistikprogram :) sen har jag tänkt jobba åså :) vill verkligen bo där. älskar göteborg :)



vad gör du nuförtiden då?:)

2008-10-09 @ 20:06:20
URL: http://lainen.blogg.se/
Postat av: Lilla P

Haha, ja det är lite skrämmande när man ser dem dansandes på golvet på HC :)



Jasså, förkylning? Inte bra det, då kommer man ur balans.

Ja, jag bor i Åmål men läser Social Psykologi i K-stad då. Satsar på att bli kurator eller liknande.



Vad gör du:)?



Kramis

2008-10-09 @ 20:20:33
URL: http://vivalaida.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! Kikar in:) Ha en trevlig kväll!

2008-10-09 @ 20:21:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack! ska flytta in den 1 dec, men kan även bli tidigare! jippie

2008-10-09 @ 20:39:55
Postat av: camilla

om du e hemma så tar jag gärna emot lite hjälp :)

2008-10-09 @ 20:41:49
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0