Med huvudet först..

Jag har precit hoppat in med huvudet först i ett projekt. Ett projekt som förhoppningsvis kommer bli "dret-sköj!". Cliffhanger..

Har precis kommit från gymmet där jag tryckte all syre ur mina stackars, men inte små, armar. Nu har jag ångest för att jag inte svettades, ni vet sådär mycket att man nästan skäms. Det känner jag för NU. Kan man städa så mycket hemma att man svettas? Dags att prova, för det behövs här. Äckligt.

Apropå i måndags när vi var i Jönköping med skolan. Ja, så här i efterhand kanske det inte var värt nästan 24 h. Vi missade första delen av snubben från HV71, fattade inte poängen med Dubai (då det mer var en reseskildring från hennes sida än lärorikt för oss) och Elmia berättade fakta. Yes, annars kan man googla allt detta! Fjärde föreläsarna (Lördag Morgon) har vi redan lyssnat på en gång (Jag har hört dem 3 ggr), men de var fortfarande mest intressantast. Annars var shoppingen på A6 bäst. Köpte en julklapp till Hannah (fast hela familjen kan utnyttja den!) och en kavaj åt mig, som du förresten får sy in vid tuttarna mamma.

Hörrni, ett avsnitt rykande färskt av Lipstick Jungle väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0