Hi people!

Det börjar bli intensvit nu. Vi har 2 tentor nästa vecka samt att vi veckan därpå går in i en 6-veckors LIA period. Jag har varit på möte om det idag, ska befinna mig på Halmstads Näringsliv och utreda lite saker åt dem + lite sidoprojekt.

Får liite panik över att träningen har blivit åsidosatt den senaste veckan. Så imorgon ska jag gå och svettas 2 ggr på Sats, eftersom vi är lediga. Inget inDesign imorgon, och tack för det!

Måste fixa Halloween-dräkten oxå! Tror inte jag ska avslöja vad jag ska hitta på, men håret är en stor del i projektet. Gult & Blått skulle man kunna säga. Jag ska hem till Åmål till helgen igen och träffa Emelie och förhoppningsvis Elin.



Kommentarer
Postat av: camilla

men ska du inte träffa mig oxå ? :)

2008-10-29 @ 21:46:50
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/
Postat av: msv

Ngt pluggande såg då inte JAG skymten av förra helgen...

2008-10-30 @ 23:14:31
Postat av: Marika

Maria: du låg och SOV på söndagen NÄR jag pluggade!

2008-10-31 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0