Utkast: Idag har ...



Idag har vi varit på Ikea i Helsingborg, som för övrigt är i det minsta laget. 72:- kostade mitt besök, och det är nog det billigaste i min livshistoria. Ljus med kanellukt tycker jag verkar vara en bra investering så här innan december månad.
Vi tänkte köpa julpynt, men det enda de hade att erbjuda var omslagspapper i alltför många varianter och tillhörande snören samt ljus. Och med tanke på att de enda julpyntet vi har är en tomte, en adventsljusstake i PLAST och 3 miniatyrgranar i papp, så är tanken inte då dum att nyinvestera inför nalkande jul.

Men varför inte ta en kväll och pyssla ihop julpyntet själv? Trycka in små snorbusar i apelsiner (ja, de ser ut som snorbusar och jag kommer inte på namnet), sätta vingar på änglar och spraya konstsnö på fönstren.


Kommentarer
Postat av: Nat

Hahaha! Bring the blöj och gå, SAW äger!!! :P

2008-11-08 @ 22:30:27
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Fia

KRYDDNEJLIKOR

2008-11-08 @ 23:32:14
Postat av: Nikki

Överlåt isättandet av snorbusar i apelsinen till Hannah vettja..hon är säkert jätteduktig på det!



Vem exakt var J otrogen med??

2008-11-10 @ 00:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0