Önskelista



♥ Carrie-skärpet (se bilden). Finns hos Chicy.se liknande hos BikBok och Lindex. Den som tar detta har nästan det säkraste kortet (förutom en Triss-lott med 25 tuse/mån á 25 år). Ville bara påpeka detta!

♥ Pyssel. Scrap-book/smycken. Jag är öppen för det mesta. Scrap-book bok har jag, men inget att fylla den med.

♥ Äggklocka.

♥ Träningskläder. Gärna en tröja med dragkedja.

♥ Spel. VART har mitt TP tagit vägen? Inte Yatzy. ;)

♣ Presentkort. Allt. Smink/kläder/behandlingar.

♥ Dermalogica-kräm. Billigast via Ebay, men även billigare hos Jersey Beauty Company, där har jag köpt mina.



Vad jag inte behöver:

Saker till hemmet. Förhoppningsvis flyttar vi till sommaren, så jag kan önska mig sådant när jag fyller år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0