Night.

Jag drömde jobbigt nog att J var otrogen inatt. Det ironiska är nog vem han träffade :) Kan avslöja så mkt att det är min systers väninna. Jag haffade dem när de var ute och sprang tillsammans på ett löpspår, vilket var jättekonstigt. Jag stod i ett hus när jag såg dem så jag stormade ut och började skrika på dem! "Vad i h-vete gör ni?". J började förklara att de träffades på Metallica-konserten. Men jag var inte arg på han, utan skrek på kvinnan :)

Vaknade till och kunde inte låta bli att skratta. Hela dröm-situationen kändes overklig! J låg iaf bredvid mig och var INTE ute och sprang. :)

Jag får återgå till städningen nu, svärmor är redan på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0