LIA



På måndag nästa vecka börjar jag min 6-veckors långa LIA-period (Lärande I Arbete). Jag ska vara med Karolina som jag känner från Ung Företagsamhet Halland då jag flyttade hit till Halmstad, men nu jobbar på Halmstads Näringsliv. Jag ska mer eller mindre kartlägga Halmstads näringsliv. :)

Sen ska jag även hinna med ett annat projekt. Jag ska göra en marknads- och distribitionsplan tillsammans med Christian på Lördag Morgon och Metro Student.

Detta kommer bli skitspännande och förhoppningsvis lärorikt! Tycker inte om skolbänken, utan lär mig som mest när jag är ute i det verklige livet. Därför passar denna KY-utbildningen mig mycket bra, detsamma som Ung Företagsamhet gjorde på gymnasiet. :)

Wish me luck! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

komiskt att vi kallar våran praktik AIL=arbetsintegrerat lärande..

hehe o ni LIA:P

2008-11-05 @ 20:30:58
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Stefan

Jaa, drog mig iväg till Örebro. Tröttnade lite på Mariestad och kände att det var dags för något nytt. Så nu sitter jag här med nytt jobb och utan lägenhet =)

2008-11-05 @ 21:48:42
URL: http://slem.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0