Det vet ni inte om mig, vissa iaf!

Jag blev utmanad utav Queenpeach ♥

♣ Jag har tävlat i discodans och har en SM-medalj i just Discodans. Ska tilläga att det var i brons-klass, dvs. den lättaste ;)

♣ Jag har tillsammans med ett gäng tjejer + en kille varit i Slovakien på VM i formations-disco.

♣ Jag var småkär i Jared Leto som liten.

♣ Jag är vänsterhänt, men färglägger och klipper med höger!

♣ Jag bröt båda benen rätt av i min handled när jag ramlade i skolan. Sedan ställde jag mig och hoppade kråka igen, bara att jag kunde inte kasta så bra med den handen och att det gjorde lite ont ;)

♣ Min mormor är från Tyskland, så jag är en fjärdedels-tysk. Kanske därav min bleka hud? ;)

♣ Jag är en Analytisk person. Vi fick göra ett personlighetstest i skolan.  Jag ligger lågt i början och iakttar, är aldrig för framfusig mot okända! Analytiska person gillar även struktur och ordning och är noggrana med detaljer och fakta. Ja, det är en hel vetenskap ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hörru Du - jag utmanade också Dig, hmmpff

2008-11-13 @ 18:30:16
URL: http://danscoachens.blogg.se/
Postat av: Josiee

roligt med utmaning:)

Hoppas du har en mysig kväll:)

2008-11-13 @ 20:25:48
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Nikki

Johoru...tänka sig att jag visste ALLA dessa saker om dig! Sen råkar jag veta några fler också..men jag kan vl ligga lågt med dem ett tag till...mot en viss ansenlig summa mutpengar!!



Snygg jacka...

2008-11-13 @ 21:27:53
Postat av: Moni

hej muu. homa again... kan ju göra dina naglar nån dag om du vill går lian bra? kramizz

2008-11-14 @ 12:08:27
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0