Den vintertid nu kommer..


Snart dags att ta fram den röda mattan och julpynt..

När jag tittar på denna bilden kommer jag ihåg att det ligger en massa tapeter i köket som ska upp, Snarast! Den blåa färgen kan jag inte ha när julken nalkas, nåväl, om en månad. Eller två, beror på hur man ser det.

Idag vaknade jag annars efter klockan, med motivering att det är ju faktiskt skönt att sova. Men såhär i efterhand är det inte alls skönt. Jag kan få huvudvärk om jag sover för länge. Man skulle ha hund så man kom ut och upp på mornarna!


Kommentarer
Postat av: Lilla P

Haha, nej jag kan förstå det. Är det ditt kök? Gud vad mysigt isåfall:)

2008-11-05 @ 12:23:51
URL: http://vivalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0