1 får, 2 får, 3 får..

........

Här ligger jag halv tre på natten, klarvaken och med lite smärta i kroppen samt inget i tablettform som kan lindra det här hemma. Att köpa: Panodil!

Det mest störande är ju att jag vet att jag ska vara på LIAn imorgon kl.8. What to do? Hålla sig vaken fram till 7 då man bör göra iordning sig, eller försöka slumra ihop iaf 2 timmar.

Jag har hunnit titta på ett Liptick Jungle avsnitt och nästan välta granen. Och JA, vi tog med en gran ifrån skogarna hos mor&far. Den är pyntat och klar! Säg vad ni vill, men bättre för tidigt än aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan säga som såhär; du är inte ensam. Jag har haft insomnia nu i några veckor och det är verkligen fruktansvärt

2008-11-25 @ 04:31:57
URL: http://comeasyouwere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0