SunResort : Halmstad

Jag sitter faktiskt här hemma i lägenheten i en fåtölj och solar. I köket. Med bikini. Och datorn i knä. Min bleka fasad behöver llite uv-strålar mot sig. Och har man inte balkong, får man göra det bästa utav situationen och öppna fönstret.

För er som är sugna på att veta hur det går med Beach 2015 så kan jag meddela att jag var ute och sprang även i torsdags. Nu behöver jag bara börja pumpa lite muskler. Och enligt planen ska det göras idag. Och apropå gym, hur har det gått på gymmet i veckan Emelie?

Dessutom åker jag till Riga den 30 maj över helgen. Ska bli dunderkul!

Mindre kul är att det är snart dax för denna Engla-begravningen som det tjaffsas så mkt om. Själv är jag kluven i den frågan. Vet varken ut eller in.. Vad tycker ni?

Halmstad är en trevlig stad på våren och sommaren. Det är som en säsongsblomma. Alla vaknar till och ska börja leva glassigt. Glass- Glassiiiigt!

Och på tal om glass - jag har det i frysen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0