Onsdag mitt i veckan.

Nu ljuger jag. Onsdag är inte alls mitt i veckan.

Jag har fortfarande fått tillbaka min jobbdator, vilket känns JOBBigt. Moaha! Tydligen funkade inte batteriet, vilket jag egentligen visste, eftersom den inte gick att använda utan sladd, så har det gjort att den havererat.

Solen skiner på här i Halmstad! Hur är det hos er? Kanske bara är jag, men min kropp tror fortfarande att det är mars.

Har varit en speldag idag. En Dagens Dubbel på lunchen med Jenny, och så har kontoret spelat på Man. Un-Chelsea ikväll. Ah, jag och Jenny (den äldre, haha) åt pasta från Pasta Huset på torget vid fontänen och njöt av solen. Tills vi fick kramp i magen. Tur kontoret ligger 50 m därifrån. ;) Det är lite pinsamt att vi har koll på varandras toavanor at the office.

Det ska tydligen vara fest här på fredag. Tentafest. Jag får väl fira att det är... löning?

Jag ligger efter i min bildavhandling här i bloggen. Dags att ge igen!

image665

Jag & Emelie på Vikenborg. Var det före eller efter du ramlade av stolen? ;)


image666

Han kan tvätta bilar oxå! ;)


image667

Men så har han de knasigaste ideérna!


image668

Jag behöver typ träna/äta sunt. Magen är på vägen ut!! Verkligen avslappnad lördagsklädsel. Hrmm.


image669

Till vänster: Mamma som ung. Höger: Kortisonsvullen Marika?!


image670
Jag kan ha det fint, om jag vill.. Bytte textilier mellan rummen, en budgetvariant av homestyling.

image671

min frukost! ^^,

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja du någonting säger mig att det va före :D eftersom håret inte är helt vågigt efter all cider jag fick i huvudet!

2008-05-22 @ 07:42:50
URL: http://emelieahgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0