Lite väl organiserad.

image672

Min mamma skulle förmodligen tappat hakan om hon sett min packnings-ritual ikväll. Jag hade olika lappar lagda på golvet. På dem stod det; Fre, Fre kväll, Lör, Lör kväll, Sön och Natt. Allteftersom kom jag fram till vad jag skulle ha på mig vid de olika dygnstiderna.. Och jag är nöjd. Nu kom inget onödigt med. Till och med smyckena är planerade för var dag..

Ibland är jag lite väl strukturerad.

image675

Jag hade skrivit på min att göra lista att det skulle städas och handla mat. Men jag skiter i det nu. Jag behöver inte spä på mitt 40+ beteende mer..

Men inte att förglömma. Jag köpte tomma miniflaskor idag, där jag skulle hälla över shampo, duschcreme, hudcreme och sminkborttagning. Blev en flaska för lite. Mer plats i väskan för tax-freen!


image673



Har ni förresten sett min Motivations-bild på jobbet? Kan ni inte ha gjort. Men den föreställer mig och Jocke på en strand i Maldiverna :) DET ska jag jobba hårt för!

image674

Tjejer & guys, hoppas ni har en trevlig kväll! Själv går jag in i dimman ;)

Kommentarer
Postat av: msv

Jag hoppas att du får en riktigt trevlig weekend i Riga.Själv skall jag jobba som vanligt under helgen och troligen passa de två "gullungarna" så deras föräldrar kan gå ut och förlusta sig under årets Gränslösa kulturfestival.

2008-05-29 @ 22:43:47
Postat av: Marika

Förlusta sig? Betyder inte det ngt sexuellt? Men jag ska ha så jävla skoj! :)

2008-05-30 @ 09:09:59
Postat av: msv

Ja, va fn vet jag vad de gör på kulturfestivalen, men med ordet förlusta sig menar jag att de skulle ut och ha roligt/skoj/kul precis så som du tänker ha.

2008-06-14 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0