Knasig fredag.

Min fredag på jobbet blev inte som den brukar. Min dator hade bestämt sig för att krascha, och ni kan ju tänka er hur kul det är att jobba utan dator när datorn är ens arbetsredskap. Men vi fixade det galant ändå! Fick sitta och samlyssna en stund, vilket kan bli väldigt kul.

Vädret i Halmstad är faktiskt, på väldigt länge, molnigt. Önskar att det kunda regna en gnutta!

Jag spenderar dagen i ensamhet efter en trevlig frukost VID MATBORDET och TILLSAMMANS med Jocke. Han är på väg till Göteborg och GöteborgsVarvet. Jag nöjer mig med VårRuset. One step.

image606

Kommentarer
Postat av: Nikki

Mika...du skulle åkt med till Gbg och/eller upp till mig!!!!!!!!! Jag är ju också helt själv eftersom Fredrik åxå rantar runt i Gbg på Göteborgsvarvet!

2008-05-17 @ 13:54:26
Postat av: Marika

Ja, eller så kunde du åkt NER till mig. Tänkte ringa och höra om du skulle med till gtb, så kunde vi rantat runt där. Alltså gå. Gjort är gjort.. Istället har jag storstädat tv-rummet.. :)

2008-05-17 @ 15:32:28
Postat av: Nikki

Du...jag JOBBADE faktiskt både lördag och söndag, bara det att det var en massa timmar däremellan som jag hade ledigt ( se tråkigt!).

Ranat runt i Gbg får jag göra när lönen har kommit! Måste ju hitta klänning att ha på bröllopet!

2008-05-19 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0